20 saker du förmodligen inte visste om mig

1. Jag älskar att prova kläder
2. De saker jag är allra räddast för är mumier, fåglar, fiskar och alla sorters småkryp
3. Jag har lättast för att umgås med killar för att jag har mer gemensamt med dem än med de flesta tjejer
4. Förutom Twilight så är Lejonkungen min favoritfilm
5. Lejonkungen är den starkaste film som någonsin gjorts, enligt mig
6. Jag fascineras av det övernaturliga, som spöken
7. Jag gillar att vara ute i naturen, fast jag är det aldrig
8. This land (Vårt land) av Hans Zimmer är en av de låtar som betyder mest för mig, det är en av låtarna som är med i Lejonkungen
9. Den som vet allt om mig är min nalle Teddy som jag har haft sen jag döptes
10. Min mormor är en förebild för mig
11. Jag pratar hellre engelska än svenska, men jag gör det aldrig, för jag pratar tyvärr inte engelska så bra
12. Jag har inte kommit ur "Kiss och bajs-åldern" ännu
13. När jag är ledsen mår jag bättre om jag läser en bra bok som Twilight
14. De bästa skådespelarna är Robert Pattinson, Ralhp Fiennes och Michael J. Fox, enligt mig
15. Jag älskar att skriva och läsa
16. När jag blir stor vill jag bli nobelpristagare i litteratur och/eller skådespelerska
17. Jag och Amanda har konstaterat att jag har över 100 födelsemärken - på överkroppen
18. Om vårt hus skulle börja brinna skulle jag rädda min syrra
19. När vi flyttade till Vallentuna längtade jag tillbaka till Solna varje dag, nu tänker jag aldrig på den tiden längre
20. Mitt motto i liver är: "Inget problem är först stort, man klarar det om man först har sönder grunden"

De som känner mig väl vet redan det mesta, men kan nog ändå hitta något nytt. Spännande...

God natt
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0