att vara skicklig på biljard är ett tecken på att man har kastat bort sin ungdom

Nu har jag tittat på Vänner. Det var sista avsnittet. Men imorgon börjar det från början igen. Undrar hur många gånger den serien har gått om och om igen? Ganska många iaf.
Sitter och lyssnar på Lost, en av låtarna på 15 i topp-listan :P
Nu tror jag att jag ska göra franskaläxan till imorron, och sen ska jag nog titta lite på tv.

Ett litet citat jag hittade i loggboken som var lite kul:

Att vara skicklig på biljard
är ettt tecken på att man har kastat bort sin ungdom

Kul va!?! Det stämmer ju faktiskt, biljard är inget man behöver vara proffs på precis :D

Nej, nu ska jag plugga.

 Så här såg mitt hår ut när jag hade tonat det rött :P Visste ni inte va!?!

Puss och god natt
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0