esc

Tjenare!
Nu tittar ja på esc. Väntar på att Norges bidrag ska komma. Gillar det skarpt. Men jag gillade även Kroatiens och Sveriges förstås :P
Har vart i täbban med Julia idag. Vi hade riktigt kul. Hittade en vit jeansjacka på H&M som jag köpte och ett par coola örhängen från Ur & Penn. Såg även en ursnygg vit klänning från Gina som jag ville köpa, men jag tvekade. Jag köpte den inte och ångrar mig jättemkt! Ska frsöka få med mig mamma till täbban imorron så att hon kan få se hur snygg den är!!
Men jag lägger upp bilder imorron på kläderna, orkar inte nu.

Hehe, det var städdag idag på gatan, jag valde en perfekt dag att åka till täbban.
Nej nu ska jag äta upp mig banan (!) och titta klart på esc. Heja Sverige! (eller Norge om inte Sverige vinner xd)

Pussar
Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0