Go'kväll alla :D

Jag har nyss tittat på en jättebra film! Flyga drake. Den var jättebra. Mamma har boken, jag ska nog läsa den. Ett självklart filmtips.
Imorgon kanske jag ska till Möja. Det är en ö där Moa har sitt landställe. Det var två år sedan jag var där sist tror jag.. Ska bli kul att komma dit igen. Moa har skaffat en till katt. Förut hade de bara Texas. Nu har de en till, Angus, som jag inte har träffat ännu. Men Moa beskrev honom som en nakenkatt med hår. Jag fattade inte riktigt vad hon menade XD

Lite mer bilder från dagen:

 Julia går på upptäcksfärd i min garderob och hittar ett gräsligt plagg jag inte visste att jag ägde. Så går det när man aldrig rensar i garderoben, Olivia!
Men kolla in Julias min! Hon ville inte att jag skulle lägga upp denna bild, men jag kan inte låta bli. Älskar bilden <3

På studsmattan. Flummiga som fan ;P

 Jag vet inte vad Julia gör med fingrarna, men mysko är det. Hon kanske tror att hon är en alien.

 Julia har med min hjälp precis löst en kub man ska pussla ihop. Ingen som kommer hem till mig kan lösa den. Julia har försökt lääänge. Idag lyckades hon. Jag löser den på 10 sekunder XD

Nej, det får räcka. En av tangenterna dampar, kan knappt skriva.

Sov så gött
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0