haha

Haha, musiken idag i skolan var riktigt kul! Crille, Kalle och David låste in sig i ett skåp och började sjunga! Det mesta filmades med Amandas mobil. Hoppas hon lägger upp filmen :)
Ledsen att jag inte skrev nåt igår, men jag hade inte tid. Jag var hos Amanda, och sen orkade jag inte :(
Jag har nu läst ut förmodligen världens konstigaste och hemskaste bok. Den magiska leksaksbutiken. Den är sjukt konstig! Inte direkt ett boktips om man säger så...
Har engelskaprov imorron, men har inte börjat plugga än. Jag fattar inte vad som är fel med mig!
Men, men, då måste jag väl ta tag i pluggandet...

Kram
Olivia

 Man kan inte göra annat än älska Twilight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0