haha

Haha, Amanda lade upp de galnaste bilderna från igår på mig! Nu få ni se hur kul jag hade :D Så stolt öve dig Manda att du lade upp dem <3

Men aja, nu är jag hemma igen. Har vart hemma hos mormor och grandpa en sväng. Kul liv jag, elr hur?
Nej, men mormor hade utan min önskan stuckit ner till biblioteket och lånat börcker till mig och syrran. Och så ville hon att jag skulle komma dit och hämta dem och ta en fika. Och som det snälla barnbarn jag är så gjorde jag det. Jag passadde även på att plocka lite vitsippor till henne. På vägen hem plockade jag till mamma också.
Kanske lägger upp bilder på blommorna ikväll.
Nej, nu ska jag sola och läsa en av böckerna som mormor lånade.

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0