Hemma igen!

Hejsan allihopa!
Nu är jag hemma igen :)
Jag har haft jättekul på Möja och har inte saknat Vallentuna ett dugg. Den enda man har saknat är kissen ♥

Pappa skjutsade mig först till Waxholm där jag skulle ta båten. Sen åkte jag båt i 2 ½ timme... Fast Moa pratade mig mig i mobilen, så jag klarade mig.
Sen mötte hon mig på bryggan. Det regnade, och dumma jag hade såklart inga regnkläder.
Moas mamma Annika gör världens godaste carbonara (stavning?)!!!! Älskar den!
Vi har besökt lammen och kossorna, bakat chokladbollar som istället blev en äcklig tårta som vi inte åt upp, fikat på bryggan, vart i äffären och handlat godis, pumpat vatten, gosat med kissarna och städat i lekstugan :P Sen har vi förmodligen gjort en massa annat som jag inte minns.
Jo, innan vi åkte hem igen så var vi på en strand, minns inte vad den hette, men där finns världens härligaste sand! Tog med mig massor hem och en massa snäckor som vi hittade. Vi vadade ut i vattnet för att leta och till slut domnade benen av. Där gick vi i enbart tröja och trosor i vattnet och letade snäckor. Mina byxor skulle ha blivit blöta, och eftersom Moa är världens bästa tog hon också av sig sina byxor ;) Så kul var det :)

Bilderna får säga resten ♥

 Moa med vagnen. Vi är på väg till pumpen för att hämta mer vatten. De har rinnande, men det är tydligen äckligt, så de dricker det inte. Inte jag heller.

 Texas älsklingen ♥

 Angus och Moa ♥ Han lade sig faktiskt där själv! När han inte far runt som en galning är han världens goaste♥ Han fyllde faktiskt 5 månader igår! Så sött ♥

 Vår äckliga tårta som var ganska fin :P

 Moa och jag delade på en Marabouchoklad och Werther's Original. Tyvärr ingen bild på dem. Marabou på en brygga i skärgården med Moa gör livet lätt till en dans på rosor. För stunden iaf XD

 Haha, deras frys gick sönder och allt bröd som skulle frysas in blev gammalt. Måsarna hade senare kalas.

 Moa på deras båt

 Jag klättrar upp på ett berg. Smidigt :P

 Kastar ifrån mig koftan...

 ...och är jag nära på att ramla ner :D

 Moa och Olivia ♥

 Sommarkänsla



 Det här är ett däck som legat i vatten. Förmodligen lääänge...

 Moa bästavän ♥

 

 Utsikten från deras brygga. På berget till vänster klättrade jag *stolt*

Jaja, det får väll räcka...

Puss
Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0