hjälp!

På söndag är det Mors dag!
Fan fan fan fan fan!!!!
Vad ska jag ge mamma!?! Något förslag??
Längtar till nästa vecka... Då kommer Amanda hem, och så ät det MTV Movie Awards, min mamma och syrra fyller år och så åker mamma till USA! Hon ska dit med jobbet. Fast hon åker på syrrans födelsedag, inte så kul för henne...
Och då är det bara en vecka kvat till skolavslutningen!!!!!!!!! Yeay!
Juste, syrran fyller ju år! Vad ska jag ge HENNE!?! Det är ju viktigare än Mors dag! Och vad sja jag ge mamma på hennes FÖDELSEDAG! Herregud, vilken press :S

Men men, nu ska jag lyssna på musik och göra franskan. Mamma kom nyss in med kameran och ska ta kort på mig. Hon övar väll inför USA. Hon har köpt en ny kamera... "Jag måste lära mig, det är det liksom" Sa hon nyss (haha) -.-

God natt sötisar
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0