Jaa...

Hehe, jag skrev inte så mycket när jag kom hem...
Men iaf, judon var ganska rolig, men väldigt svårt var det! Vi skulle ju ramla och sånt, och jag var hela tiden rädd att göra illa mig... Judo är ingen sport jag kan tänka mig att börja på direkt.
Sen åkte vi till skolan och tittade på filmen Billy Elliot som handlar om en kille som vill dansa balett. Ganska bra handling, men ibland fattade jag ingenting. Den hoppade ganska mycket. Först var det typ sommar/höst och han Billy går och sätter sig vid en vägg. Närbild på hans ansikte. När han sedan reser på sig ligger det snö på marken och det snöar. Lite konstigt, enligt mig. Men jag är å andra sidan inet Jimmy Neutron XD

Nu har vi en 4dagars-helg framför oss :D
Vad jag ska göra?
Det återstår att se. Moa undrar om jag vill följa med till hennes landställe, kanske gör jag det, kanske inte. Än sål änge är det mest bara snack. Tror jag... :P



 

Puss
Olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä de kan han inte, kan är rätt bra på de och förstår och så, men han sa de själv i intervjun.

2009-05-20 @ 21:57:31
Postat av: Robert Pattinson Crew

nä de kan han inte, kan är rätt bra på de och förstår och så, men han sa de själv i intervjun.

2009-05-20 @ 21:57:35
URL: http://robertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0