kväll

Nu är det kväll. Jag ska inte gå och lägga mig. Det här är det tråkigaste inlägg som någonsin skrivits. Men jag bryr mig inte. Syrran sitter med mig på mitt rum utan min tillåtelse och tar egobilder på sig själv. Men vem bryr sig :P
Åt glass och tittade på Gossip Girl, sen Wipeout som jag sa. Fast jag har gjort om i mitt rum också. Tog bort en grej från skrivbordet. Blev sjukt mycket snyggare! Och ja gjorde det helt själv, precis som när jag möblerade om i mitt rum för ett tag sen. Är lite stolt :D

 Min glass

Sitter på sängen med datan i knät och lyssnar på ""Fightless bird". Värsta insomningsmusiken. Twilightsoundtrack :P
Har faktiskt gjort lite SO idag också. Då har jag desto mindre att göra imorron.

Jaja, god natt alla!

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0