Jäkla hälsovecka

Jag är så lessen för att det inte blev några uppdateringar igår. Amanda var hos mig, men jag ville inte vara på mitt rum, så vi tog med oss datan ut på taket och satt där hela dan. Fick syrran att hämta bullar :D Sen ville hon också vra på taket. Lite senare gick jag och Amanda och gjorde mackor, saft och hämtade bananer. Sen gick vi tillbaka till taket.
Haha, innan, när Amanda skulle komma till mig gick jag för att möta henne på vägen. Ville ju visa mig i min nya snygga jacka XD
Men jag tog en genväg och vi gick om varandra. Jag gick nästan hela vägen hem till Amanda när jag fick skavsår och vände hemåt igen. När jag kom hem var Amanda redan där och hängde på mitt rum.
Sen på kvällen var det ju Gossip Girl och sen Wipeout Special! Jag hann inte uppdatera! Eller orkade är nog ett bättre ord...

Juste, den här veckan är det hälsovecka i hela skolan. fast som tur är så är vi lediga på torsdag och fredag. Men iaf, idag fick vi frukost i skolan och sen gick vi från lärare till lärare som lärde oss tekniken i paddling, hur man sköter ett stormkök och om allenmanrätten. Gannska bra att vi har den, eller hur?
Sen var det Bällstajoggen. Jag och Amanda gick :P Fast ganska snabbt, måste jag säga till vårt försvar.
Imorgon är det paddling i Vallentunasjön. Ramlar vi i fräter vi nog bort av det smutsiga vattnet. Men innan paddlingen ska vi vandra...
"Det är ju aplångt! Ni kommer ju inte orka paddla sen!" sa mamma när jag berättade den glada nyheten :D
Sen, på onsdag, då ska vi träna judo (!), och sen ska vi tillbaka till skolan och titta på film, Billy Elliot eller nåt sånt heter den, tror jag...



Hade ingen aktuell bild, så jag tog en gammal. Jag, mormor och grandpa på min födelsedag...

Jaja, nu ska jag dusha :D

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0