Låtlistor och normala bilder.

Okej, dagen har vart hyfsad. Jag var trött och ungrig på SO:n, så Amanda fick stå ut med lite gnäll från min sida. Jag kan ju tyvärr bli lite gnällig ibland. En av mina dåliga sidor.
Vi fick reda på matteprovsresultaten idag. Det gick sådär, vill inte berätta om hur dålig jag är i matte :P Nej, ärligt, hyfsad är jag väl, men det var inte mitt bästa resultat om man säger så.

Jag tänkte faktiskt göra en lista på den musik som jag spelar mest just nu (på Spotify etc.)

15 i topp:

1. Halo - Takida
2. Supermassive black hole - Muse
3. A drop in the ocean - Ron Pope
4. Stay beside me (Twilight album version) - Future of Forestry
5. Love story - Taylor Swift
6. When you look me in the eyes - Jonas Brothers
7. Let it go - Jadon Lavik
8. Staten & kapitalet - Ebba Grön
9. Lost - Noir Désir
10. Poison - Alice Cooper
11. Full moon - The black ghosts
12. Decode (Twilight version) - Paramore
13. Leave out all the rest - Linkin Park
14. Eyes on fire - Blue Foundation
15. Rockstar - Nickelback

Slår vad om ni förmodligen alrdig har hört talas om en del av låtarna. Men om ni har det så märker ni nog att jag har en sjukt blandad musiksmak. Det är del rätt gamla låtar och lite nyare, men det spelar ingen roll för mig, för bra är dem! :D
Det här ju så klart inte allt jag lyssnar på, det finns faktiskt ännu konstigare musik, men de låtarna vill jag helst inte nämna...
Fast jag kan nämna att jag faktiskt gillar:

Highway to hell - AC/DC
800 grader - Ebba Grön
You found me - Kelly Clarkson
Viva la vida - Coldplay
Anything but ordinary - Avril Lavigne

Mer tänker jag inte säga ;)

Sen tänkte jag lägga upp lite bilder på mig själv. Med tanke på alla dåliga bilder på mig som har lagts upp på bloggen känns det som min skyldighet att bevisa för er att jag faktiskt kan bli bra på bild. Och det är färska foton, de togs av syrran så sent som igår kväll! Hehe, vi var lite flummiga, och syrran hämtade kameran, och så agerade jag fotomodell :P

 Den här blev faktiskt bäst. Det är även den första där ni får se mitt ansikte se normalt ut.

 En lite suddigare bild

Det finns även en hel del närbilder på mitt ansikte, men de får ni inte se. Man ser nämligen min finne mitt på näsan alldeles för tydligt på dem :P

Men det här får väll räcka? Har suttit med et här inlägget jättelänge för att jag inte har kunnat sätta mina favoritlåtar i ordning...

Nån annan som har mysko musiksmak? Skriv en kommentar med låttips i så fall :D
Men aja, skriver väl mer ikväll..

Puss o kram
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0