mmm

Jag har nyss ätit en av världens goaste maträtter, spagetti med köttfärssås. En enkel klassiker som smakar gudomligt ♥ Älskar det :)
Nu ska jag göra franskaläxan till imorron och sen ska jag titta på Grey's. Pappa hade med sig bullar när han kom hem idag, och jag och syrran anföll påsen. Bullarna var dock bara okej. De var inte lika goda som de jag brukar baka hos farmor ;)

Känner för att titta på filmen "The bad mother's handbook" på datan, men den har ingen text så man får översätta från engelska i huvudet istället. Den är bra, har sett den två gånger den här veckan tror jag. Men det är ju självklart, Robert Pattinson är med i den ♥ Han spelar en nörd :P Fast den skulle vara bra även om han inte var med i den, men han gör klart filmen bättre!

Nej, nu slänger jag in en till bild på födelsedagsbarnet, sen ska jag göra franskan. Jag är riktigt trist, lägger aldrig upp bilder på mig själv längre. Fast vi får hoppas på att det blir en dagens imorron :D

Beautiful, or what!?!

Kramar
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0