Möja idag!

Idag bär det av till Möja där Moa har sitt landställe. Ska ta båten dit senare. Så i helgen får jag gå på toa på ett utedass...
Men jag ska ha såååå kul!!!
Tyvärr så blir det därför inget bloggande i helgen då jag inte får tillgång till dator, men när jag kommer hem så får vi hoppas på sköna bilder och färska nyheter.

 Innebandyväskan ska packas. Självklart packar jag alldeles för mycket, som vanligt...


Haha, bilder från igår:

 Jag briljerar med att kunna balansera en kub på pannan och en fjärrkontroll på näsan samtidigt som jag tittar i kors. Slå det XD
 Ja...

Men men, dags att packa klart, borsta gaddarna och klä på sig.

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0