Nämen, se där!

Verro har tydligen skrivit ett inlägg för första gången på jättelänge! För det är ju inte jag, och Amanda är i Cypern :(
Idag tittade jag på en film. Picture this. Med hon Ashley Tisdale som är med i High School Musical. Den filmen var ingen höjdare. Ganska dålig om jag får säga så. Inget filmtips!

Så här ser jag ut idag:
(eller rättare sagt såg ut :P)




Dagen har vart bra. Ganska solig och varm. Skönt.
Amanda är i Cypern!!!! Hon åkte idag. Man blir rätt så avundsjuk... Och sen så ska en annan till Kanarieöarna på onsdag. Åker alla utomlands utom jag elr?? Men håll ut Olivia, för i augusti är det din tur. Då bär det av till en av Greklands härliga öar! Längtar nästan ihjäl mig!!!

Nej, nu ska jag städa mitt rum vilket innebär dammsugning. Ingen städning varje vecka, inga pengar verkar vara mammas och pappas livsfilosofi... Så man har ju inget val.

 Just nu. Måste verkligen klippa mig snart... Lägg märke till alla bilder på Robert Pattinson i bakrunden X)

God natt sötisar, skriver förmodligen inte mer idag.

Puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0