Nu är jag snyggast i hela världen. I alla fall i Vallentuna XD

Japp, ni såg rätt. Nu är jag snyggare än snyggast! Nä, faktiskt inte. Men jag ser iaf bättre ut i håret än jag gjorde innan :)
Jag har ju klippt mig!!


Före                                            
 

Efter
  

Okej, man ser inte så bra nu. Men längden på håret är kortare, det är mer uppklippt och luggen är sjukt mycket kortare. Supersnyggt! Det är verkligen jag.
Haha, alla vill ha långt hår. Jag gör motsatsen, klipper av mig håret istället. Men jag trivs mycket bättre i axellängd än att håret går långt ner på ryggen. Känner mig friare så här.
Men herregud! Mitt hår är jättestelt! Maria var helt fantastisk som vanligt, men jag tror nästan att jag har en hel flaska hårsprej i håret XD Okej, nästan iaf.

Men som jag sa tidigare så klippte jag mig tidigt på morronen och fick därför ingen sovmorgon.  Är ganska trött... Så jag har legat ute på studsmattan och stekt större delen av dan :D
Imorron ska vi hem till mormor och grandpa och fira Mors dag och min morbror Magnus som fyller 44 idag. Grattis! ♥
Har fortfarande ingen Mors dag-present, men jag har ett kort. Får bara hoppas att det räcker...

Kram
Vallentunsa snyggaste Olivia XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-30 @ 16:40:43
Postat av: anonym

jätte bra ser bättre ut fast du såg bra ut innan och så. men du är sötare nu hihi ^^

2009-05-30 @ 16:47:38
Postat av: Syrran

Snygg blogg!! ;D

2009-05-31 @ 21:36:42
URL: http://thetwilightfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0