sorry...

Lessen att det ar varit lite dålig uppdatering i bloggen de senaste dagarna... Men igår när jag kom hem från simningen med Amanda var jag helt slut. Vet inte varför, men iaf så bänkade jag mig framför tv:n tills jag gick och la mig...
Men jag ska berätta lite om vad som hände igår ;)
Jag och Amanda hade simmat x antal längder i bassängen när vi ser något som flyter omkring i vattnet. Vi bestämmer oss för att undersöka vad det var. Den försvann, men medan vi letade efter den såg vi något annat. Med hjälp av de små vågor vi skapade i vattnet fick vi upp saken  på trappan. Jag sprang upp och hämtade badleksaker som jag sedan fiskade upp saken med. Och det var bland det äckligaste jag någonsin sett!
Det var en hudslamsa med hår och en blodklump på! Jag slängde den i soptunnan. Vi simmade inte mer, vi tog över bubbelpoolen istället.
På vägen hem igen stannade vi som vanligt vid sjön. Amanda brukar fota där, hon är grymt bra på det! Men iaf, jag gillar att lura alla ankorna där genom att få dem attt tro att stenarna jag håller i handen är mat. Fast igår kastade jag stenarna på dem istället. Taskig jag är XD Jag var grym, träffade en anka i huvudet.
Men till det roliga. Amanda bestämde sig av okänd anledning att köra ut på gräset med sin cykel. När hon sedan skulle tillabaka till vägen fann hon vissa svårgheter med att cykla i gräset och råkade cykla in under en björk med lågt hängande grenar som hon fick i ansiktet. Där sitter hon på cykeln i en halv minut innan hon plötsligt utbrister "Bladlöss!", vartefter hon kastar sig av cykeln och faller ner på marken medan jag står på vägen och asgarvar. En rolig syn :D Tyvärr har jag inga bilder.

Kalle tjatar på oss hela tiden om att lägga upp filmen från musiken. Lugn, Kalle, det ska nog ordna sig. Får vi hoppas... XD

Men, men, nu ska jag titta klart på Twilight :)

Puss
Olivia

 Från favvofilmen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0