stan och min älskling

Jaa, dan har vart riktigt bra. Brunchen var jättegod, där fanns världens godaste kladdkaka! Jag skäms nästan över hur mycket mat jag åt, men bara nästan. Och min dag förgyldes av att jag fick en kram av Sigge :D
Jag har inte vart hungrig på hela dan efter brunchen. Men det är väl tur det, annars skulle jag faktiskt bli orolig över hur mycket jag kan äta!
Sen, efter brunchen, gick jag omkring på stan. Jag gick runt i några olika butikerr, provade en klänning på Cubus som satt helt galet på mig, men hittade favoriten på KappAhl. En jättesöt vit klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Har redan bestämt vad jag ska ha för smycken till och frisyr. Jag ska för en gångs skull ha guldsmycken. Jag brukar ha silver eller iaf silverfärgat. Men nu blir det det specialtillverkade halsbandet i guld a´jag fick när jag fyllde 14 och örhängen tillsammans med armband. Så sött!
Tänker (tyvärr) inte lägga upp någon bild, ni får se hur jag ser ut på skolavslutningen istället. Så håll ut! För det är bara någon månad kvar! JIPPI!! Snart har jag gått ut sjuan!! Wohoo!
Men jag ska däremot lägga upp lite bilder på min älskling. Hon var såå söt på morgonen!

 
 
 
  Hehe, jag ser ut som en apa :P

 Sen gick hon till tvättkorgen...

Får man verkligen vara så söt som hon!?!

Tyvärr har jag ingen bild på dagens outfit, men jag kan säga vad jag har på mig. Linne från JC, randig topp från H&M och tights  från H&M och kofta från H&M. Skor från DinSko.

Men, men, nu får det väl räcka, antar jag. Är fortfarande proppmätt...

Puss och kram
n proppmätt Gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0