The Blomgren knäppisarna

Lessen för dålig uppdatering under dgen, men det har vart full rulle så att säga ;P
På förmiddagen följde jag med familjen till täbban och arninge för syrran behövde nya skor. Dessutom var de fler saker som skulle inhandlas.
Inne på Skopunkten insåg jag och mamma att vi faktiskt kunde ha samma storlek i ett par högklackade skor. Vi köpte ett par vita och ett par svarta. De svarta lämnade vi dock sedan tillbaka efter att mamma hade hittat ett par mycket snyggare på Nilsons. De vita ska jag ha på skolavslutningen. Fick ingen riktigt bra bild på dem, så ni får istället se dem tillsammans med resten av skolavslutnings-outfiten.
Sen bar det av hem till mormor och grandpa där även morbror Magnus var. Först fick Magnus öppna sina paket. Han tyckte att kortet jag hade gjort åt honom var ganska kul. Jo, för det är så här. Eftersom jag ritar bäst och dessutom har bäst fantasi är det jag som får göra födelsedagskort etc. eftersom vi gillar hemmagjorda kort och sånt.
Den här gången drev jag med hans jobb.
Sen åt vi middag och jordgubbstårta! Mmmmm gott :D
Av mig och syrran fick mamma en fin somrig bricka med blommor på i Mors dag-present. Hon blev glad som tur var.
Vi stannade där länge. Framåt 9 tror jag. I bilen på vägen hem skruvade pappa upp I love Europe på full volym och vevade ner fönstret. Sen satt jag, syrran och mamma och sjöng för full hals hela vägen hem. En tant på cykel såg alldeles förskräckt ut när vi åkte förbi.
Men det är vi det. Den knäppa familjen. När vi är utomlands där ingen känner oss skämmer vi gärna ut oss. I Spaninen hoppade vi omkring på gatorna som galningar. Men det är kul att göra galna grejer ibland.




Topp - Lindex
Shorts - H&M
Halsband - fått av Amanda

Men nu ska jag gå oc lägga mig efter en rätt så galen dag :D

God natt
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0