Tröjor mot aids!

Idag var det så varmt att jag trodde att jag skulle svimma. Har varit ute på varje rast (vilket jag inte bukar), något annat skulle varit omöjligt i det vackra vädret. Man kan inte tro att det regnade igår. Och dum som jag var tog jag en tjock munkjacka -.-
Men men, jag klarade mig.
Vi slutade typ halv 1 idag!!! :D Vi hade ingen idrott, så alla lektioner flyttades en timme bakåt. Sen fick vi sluta SO:n efter bara typ en halvtimme för att alla var klara. Så här skulle man ha det varje dag!
Så jag var hemma kanske 20 i 1. Mamma var hemma (!), hon var ledig och skulle iväg till en kiropraktot. Så jag åt mellis och tittade på nästan hela Fantastic Four. Sen kom mamma hem och frågade om jag ville följa med till täbban. Självkalrt sa jag ja och bytte om. Kunde ju inte gå omkring och svettas ihjäl. Så nu går jag omkring i tights från H&M, linne från JC, topp från H&M och örhängen från Ur & Penn.
I täbban handlade jag smart. Köpte en av de nya tröjorna för kampen mot aids som kom ut för nån dag sen tror jag. Där fanns tröjor gjorda av Tokio Hotel bland annat. 25 % av priset gick till nåt för aids. Köp!
Sen hittade jag en födelsedagspresent till syrran. Då var det bara mamma kvar då...
Sen har jag fått nya strumpr. Världens intressantaste grej -.-

Kläderna:

 H&M 149 :-
 Finns i turkost också!

 Världens gulligaste strumpor! Favoriterna är de med kossan och de med texten ♥

Imorgon ska jag klippa mig! Vet fortfarande inte hur, ska be frisören om råd. Hon heter Maria och är jätteduktig! Hon klippte mig förra gången också. Dessutom är hon jättetrevlig. Men vi ska vara där 8.45! Det var den enda tid hon hade... Så jag får ingen sovmorgon imorron :(

Puss puss
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0