allmänt snack





Svart lång topp - H&M
Bolero - Farmor har stickat ♥
Jeans - H&M
Armband x 2 - Present

Ja, som ni ser så har jag idag på mig boleron som farmor har stickat till mig. Har fått en del bra kommentarer för den :)
Ja, jag vet, jag lägger upp dagens outfit när klockan är över halv 9, men jag har faktiskt inte haft tid. Har tittat på Twilight, jag har faktiskt dåligt samvete för att jag inte har tittat på den på 2 dagar. Alltså, det är sjukt :P

Jag bävar inför morgondagen. Vi ska simma med klassen... Jag fattar verkligen inte varför man gör det varje år!?! Simning är ju som med cykling, man glömmer det aldrig!
Men nu är det tydligen någon extra viktig kontroll, för vi ska paddla kanot i Vallentunasjön (!) på Hälsoveckan. Då måste vi vara simkunniga. Men vaddå, får vi inte ha flytväst eller!?!
Och jag är faktiskt simkunnig...

Det var kul att skriva låtlistan som finns lite längre ner i bloggen. Det måste jag göra om. Fast för filmer eller böcker kanske. Eller något fullkomligt puckat :P

En liten inflikning... Om det blir 15-årsgräns på New Moon när den kommer ut i november tänker jag för fan ge SF ordentligt med skäll!!!!!

Sov så gott älskade bloggläsare ♥
Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0