Yeay!

Herregud vad dålig jag är på att uppdatera! Fattar inte att det ens finns de som läser bloggen -.-
Men iaf, lite kul hände under dagen. På SO:n när det var som allra tråkigast drog Crille och Kalle igång med sång. Det sjöngs sånger från Djungelboken och Lejonkungen. Nåt mer?
Sen, på engelskan, var det mer roligt. Crille och Issa diskuterade något när Crille helt plöstligt nämner att Tyra Banks Show är bra! Vi bara "Men hallå, tittar DU på DET!?!" och Crille bara "Jaa, när jag kommer hem från skolan. Det är bra." Vi var helt förvånade. Och sen flikar Jesper in: "Och jag som tyckte det var pinsamt att jag tittde på Bayblade (stavning?) för tre år sen!" Erik började skratta. Sen började Kalle, Fredde, Jesper och Crille ha en livlig diskussion om Pokémon, Digimon (Crille sjöng) och Yo-Gi-Yo. Jag måste faktsikt medkänna att jag fanns med på ett hörn... X)

Sen finns det inte så mycket mer att berätta. Mormor kom hit och hälsade på. Vi pratade om hur syrran och mamma ska firas med tanke på att mamma åker till USA på syrrans födelsedag. Sen pratade vi om när jag ska till doktorn. Juste, jag ska till doktorn den 8 för att kolla ett stort födeslemärke nära armhålan. Färgen har typ börjat sprida sig ner på huden, känns lite obehagligt...
Klockan är 21.37 och det är fortfarande ljust ute. Snart är sommaren här!! Weeeee!

Men men, tråkig som jag är tänker jag gå och lägga mig snart. Eller rättare sagt, läsa Da Vinci koden.
Juste, jag har blivit helt beroende av en serie. Vet inte vad den heter, men jag såg den på deviantart.com där jag är medlem. En tjej har ritat flera serier där och hon är skitduktig!!! Ärligt! Och en av de serierna handlar om djur som är typ som människor. Den är sjukt humorisktisk! Man behöver inte vara medlem för att se den. Gå bara in på deviantart.com och sök på *whitewolf1

God natt
Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0